Условия продажи


Peppersack e-poe müügitingimused

  1. Üldsätted
    1. Käesolevad müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Peppersack e-poest ostmisel internetiaadressilt https://pood.peppersack.ee (edaspidi: Peppersack e-pood). Toodete müüja on Kaiserhof OÜ (edaspidi: müüja), aadress Tallinn, Kesklinna linnaosa, Viru tn 2, 10140, registrikood 16097148, tel +372 646 6995, e-posti aadress kohvik@peppersack.ee. Tingimustega reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad müüja ja Peppersack e-poest toodete ostja (edaspidi: klient) vahel.
    2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://pood.peppersack.ee Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.
    3. Peppersack e-poes tellimuse kinnitamisega nõustub Klient tingimustes sätestatuga.
    4. Peppersack e-poes olevate toodete piltidel on illustreeriv tähendus. 
    5. Müüjal on õigus määrata toodetele vähim ja suurim kaal/kogus, mida kliendil on võimalik tellida.
    6. Tootmismahu täitumisel on müüjal õigus peatada tellimuste vastuvõtmine.
    7. Müüjal on õigus taganeda müügitehingust, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
    8. Tellimus tuleb esitada vähemalt 24-72 tundi enne toodete soovitud kättesaamise aega. Toodete juures on näidatud konkreetse toote minimaalne ettetellimise aeg.
    9. E-poes saab oste sooritada ööpäevaringselt. Tellimustele, mis on tehtud hiljem kui 17:00, algab ettetellimisaja arvestus järgmise päeva hommikul. Näiteks, tehes e-poes kell 17.30 tellimuse 24h ettetellimisajaga tootele, on kauba varaseim kättesaamise aeg ülejärgmisel päeval. 
    10. Kui ostukorvis olevatel toodetel on erinevad ettetellimise ajad, on võimalik kaupu kätte saada kõige pikema ettetellimisaja järgi. Juhul, kui klient soovib osa toodetest varem kätte saada, tuleb erineva ettetellimisajaga toodetele teha eraldi tellimused.
    11. Peppersack e-poe toodete puhul on tegemist kiiresti riknevate ja vananevate toodetega, mistõttu ei ole kliendil õigust sõlmitud lepingust taganeda (vastavalt VÕS § 53 lg 4 punktile 4), väljaarvatud punktis 2.6 toodud juhul.
    12. Peppersack e-poe klienditeeninduse kontaktandmed on: e-post kohvik@peppersack.ee, tel +372 646 6995.
2.    TELLIMUSE ESITAMINE 
  1. Tellimuse vormistamiseks valib klient välja soovitud tooted ja kogused.
  2. Klient läheb „Ostukorv“ alla ja valib kaupade kättesaamise kuupäeva ja kellaaja. 
  3. Tellimuse kinnitamiseks sisetab klient oma oma ees- ja perekonnanime, e-posti aadressi ja telefoninumbri ning postiaadressi, juriidilise isiku korral ettevõtte nime.
  4. Klient kontrollib, et tellimuses kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile ning tasub kogu tellimuse eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. 
  5. Müüja saadab e-posti teel kliendile automaatselt kinnituse tellimuse sisu, tellimuse numbri ja makse kohta. Kui klient e-posti teel kinnitust ei saanud, tuleb kinnituse saamiseks helistada telefonil +372 646 6995.
  6. Tellimusest loobumiseks tuleb kliendil võtta kirjalikult ühendust müüjaga e-posti aadressil kohvik@peppersack.ee.
    1. Tellimuse tühistamisel 72 või rohkem tundi enne tellimuse täitmise kuupäeva ja kellaaega, toimub raha tagastamine 100% ulatuses 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul.
    2. Tellimuse tühistamisel 72 kuni 48 tundi enne tellimuse täitmise kuupäeva ja kellaaega, on tagastatav summa 50% ning see tagastatakse 14 neljateistkümne kalendripäeva jooksul.
    3. Tellimuse tühistamisel hiljem kui 48 tundi enne tellimuse täitmise kuupäeva ja kellaaega, raha ei tagastata.
  7. Kui müüjal ei ole võimalik tellimust täita (kas osaliselt või täielikult), siis võtab müüja kliendiga ühendust ja pakub asendustooteid. Täitmata tellimuse maksumus tagastatakse 14 (neljateistkümne) päeva jooksul. Tagasimaksed tehakse kliendi samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti, välja arvatud juhul, kui pooled ei lepi kokku teisiti.
3      TOOTE HIND JA TASUMINE
  1. Toodete hinnad Peppersack e-poes on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
  2. Toodetele kehtivad ostu tegemise hetkel Peppersack e-poes kuvatud hinnad. Juhul kui müügihind on toote kättesaamise ajaks muutunud, jääb jõusse tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind.
  3. Kliendil on võimalik tellimuse eest tasuda müüja poolt pakutud maksekeskkondades: Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay Visa/Mastercard kaardimaksed
  4. Pärast pangalingiga tasumist tuleb kliendil vajutada nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
  5. OÜ Kaiserhof on isikuandmete vastutav töötleja, OÜ Kaiserhof edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.”
  6. Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance OÜ turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. 
  7. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
4      TELLIMUSE KÄTTESAAMINE
  1. Tellimuse kättesaamine toimub Peppersack kohvikust aadressil Viru tn 2, Tallinn 10140, kohviku lahtioleku aegadel.
  2. Tellimus on kohvikus kättesaadav alates tellimuses määratud ajast.
  3. Tellimuse saab klient kätte isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja nime või tellimuse kinnituse esitamisel.
  4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse kliendi tellimuse kinnituse andmed ja selle alusel on tellimus kätte saadud.
  5. Müüja hoiab tellimust kuni kohviku tööpäeva lõpuni. Kui klient ei tule toodetele tööpäeva lõpuks järele, siis ei ole Müüjal toodete säilitamise ega raha tagastamise kohustust.
  6. Tellimuse kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida toodete vastavust esitatud tellimusele.
  7. Kui tellimuse kättesaamisel ilmneb, et osa tooteid puudub või on tellimuse hulgas mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada kohviku teenindajat. 
  8. Kaupade kättesaamisel läheb Toodete kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
5      KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
  1. Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab tellimuse vormistamisel; ees-ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress ja arveldusarve number.
  2. Müüja tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.
  3. Müüja kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid kolmandatele osapooltele ainult selleks, et tellimust hallata ja täita (näiteks veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaupa kohale toimetada).
  4. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
  5. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
6      KÜPSISTE KASUTAMINE
  1. Peppersack e-pood kasutab küpsiseid. Küpsis on pisike tekstifail, mille veebilehitseja salvestab automaatselt kliendi poolt kasutatavasse seadmesse. Küpsiseid kasutatakse teabe kogumiseks selle kohta, kuidas klient e-poodi kasutab, eesmärgiga pakkuda kliendile paremat kasutajakogemust.
  2. Peppersack e-poes kasutatakse järgmisi küpsiseid:
    1. seansiküpsised, mille eesmärk on võimaldada veebilehe kasutamist;
    2. püsiküpsised, mille eesmärk on pidada meeles kliendi valikuid veebilehel;
    3. esimese ja/või kolmanda osapoole küpsised, mille eesmärk on näidata kliendile sobilikku reklaami ja pakkumisi;
    4. kolmanda osapoole analüüsiküpsised, mille eesmärk on turundussuhtluse optimeerimine.
  3. Klient võib oma seadmetesse salvestatud küpsised kustutada ja/või blokeerida, muutes oma veebilehitseja vastavaid seadeid. Küpsiste mittekasutamisel ei pruugi Peppersack e-poe veebileht plaanipäraselt töötada ja/või osad funktsionaalsused ei pruugi olla kliendile kättesaadavad.
  4. Lisaks analüüsiküpsiste kasutamisele kasutab Peppersack e-pood piksleid (pixel tags, web-beacons), mille abil jälgitakse Peppersack e-poe https://pood.peppersack.ee kasutust. Seda tehes ei töödelda isiku tuvastamist võimaldavaid andmeid.
7      PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
  1. Juhul, kui müüja oma kohustusi rikub, on kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
  2. Müüja vastutab ostetud toodetel ilmneva mittevastavuse eest realiseerimistähtaja ulatuses. Klient kohustub müüjat teavitama toodete mittevastavusest koheselt kauba kättesaamisel ja selle avastamisel, aga mitte hiljem kui 24 tunni jooksul kauba kättesaamisest.
  3. Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni kohvikus kohapeal klienditeenindajale, e-posti teel aadressil kohvik@peppersack.ee või telefonil +372 646 6995. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
  4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
  5. Müüja ei vastuta tellimuse mittesihipärasest kasutamisest või mittenõuetekohasest hoiustamisest tekkinud kahjude eest.
  6. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.
ru_RU